Maak kans op de ASML Hybrid Experience Game
Even rondkijken bij ASML zit er niet in. Daarom heeft het bedrijf een Experience Center gebouwd waar je toch een goede indruk krijgt van wat ASML maakt, waar het bedrijf voor staat en wie er werken. Maar hoe mooi zou het zijn als je dit Experience Center gewoon naar jouw klaslokaal kan halen? Hiervoor werd de Hybrid Experience Game ontwikkeld. ASML geeft 15 scholen deze kans tijdens de Hybrid Experience Game!
Deze activiteit zorgt ervoor dat leerlingen (maximaal 30) in teams zowel online als met echte materialen aan de slag gaan. Alle spellen gaan over onderdelen van het productieproces van ASML. De thema’s light, coding, scale, optics, movement en chip komen terug in het spel. De activiteit duurt ongeveer 1,5 uur en is een spelconcept wat lijkt op de spellen die gebruikt worden in de hedendaagse escape rooms. Alle materialen, inclusief chromebooks worden geleverd bij jou op school. Het spel wordt online of live begeleid.
Doelgroep: Leerlingen bovenbouw havo/vwo (vanaf leerjaar 4)
Benodigd van de school
- Motivatie waarom de school geselecteerd zou moeten worden voor deze activiteit
- De school heeft tenminste 3 klassen waar de activiteit gedaan kan worden.
- Een naam van een contactpersoon waarmee geschakeld kan worden over de inzet van “The ASML Experience Game” materiaal en programma.
- Spel hosts (docenten) die het spel mede begeleiden in de klas(sen) (wij verzorgen een korte train-the-trainer)
- Ruimte voor 8 teams à 4 personen, wifi voor 8 Chromebooks en digiboard voor introductie. (wij brengen de Chromebooks mee)
Wat kost het?
Als de school geselecteerd wordt vanwege een goede motivatie kost het de school niets. 15 scholen krijgen hier de kans voor. ASML maakt dit spel mogelijk voor de betreffende doelgroep. Er zal voor genoeg materiaal gezorgd worden om het met de afgesproken aantal klassen te kunnen spelen.
Interesse?
Meld je aan via deze link en motiveer waarom juist jullie school geselecteerd zou moeten worden voor deze kosteloze activiteit.